Reputācijas vadība

Reputācijas izveidošanai var būt vajadzīgi daudzi gadi, bet sabojāšanai pietiek ar mirkli. Kritiski raksti, maldinošie blogi, kompromitējoši video, negatīvas atsauksmes vai sūdzības – tas viss var sabojāt Jūsu reputāciju internetā. Mēs varam palīdzēt.

SEO.LV nodrošina uzņēmumu, zīmolu un privātpersonu reputācijas uzraudzību un vadību internetā.

reputācija internetā

Google izlemj, ko par Jums uzzina citi

Šobrīd lielākā daļa, meklējot informāciju, izmanto Google. Ierakstiet savu vārdu vai uzņēmuma nosaukumu, zīmolu meklētājā un aplūkojiet, kāda informācija parādās. Diemžēl ne vienmēr ieraugam tos patīkamākos rezultātus. Pirmais iespaids ir ļoti svarīgs uzņēmējdarbībā, profesionālajā un privātajā dzīvē. Tas ietekmē attiecības ar sadarbības partneriem, klientiem, darba devējiem, nosaka, kurš amata pretendents tiks pieņemts darbā. Iespējams, ka patiesība ir savādāka nekā redzam meklēšanas rezulātos, bet ne vienmēr ir laiks veikt rūpīgu izvērtēšanu un ne visi ir spējīgi to paveikt. Vairumā gadījumu cilvēki skatās tikai Google pirmās lapas rezultātus, tādēļ no reputācijas viedokļa tie ir vissvarīgākie. 

Mēs varam palīdzēt Jums kontrolēt un uzlabot publiskā tēla atspoguļojumu meklēšanas rezultātos.

Vai man ir vajadzīga reputācijas vadība

Pozitīva vai vēl labāk nevainojama reputācija ir vajadzīga visiem, kas vēlas darboties publiski un gūt panākumus. Šajā sarakstā ietilpst gan uzņēmēji, juristi, ārsti, sportisti, politiķi, ierēdņi, šovbiznesa pārstāvji, gan zīmoli, uzņēmumi, organizācijas un valsts iestādes. Sabojāta reputācija izmaksā dārgi. Vieniem tā maksā amatu, citiem lielus finansiālus zaudējumus, uzņēmuma likvidāciju vai personisko traģēdiju. Laba reputācija turpretim vienmēr sniedz konkurences priekšrocības. Jūsu produktam vai sniegtajiem pakalpojumiem ir jābūt kvalitatīviemm, taču labākais ne vienmēr ir pirktākais vai dārgākais. Izvēli bieži nosaka klienta emocionālā attieksme pret produktu, kur publiskajam tēlam ir ļoti liela nozīme. Arī profesionālā un privātā dzīvē priekšroku dodam cilvēkiem, kas spējuši radīt labāku publisko tēlu, taču paši to nereti neapzinamies.

Prevencija un riska vadība. Ideālā gadījumā interneta reputācijas veidošanai būtu jāpievēršas vēl krietni pirms rodas vajadzība atbildēt uz kritiku un pārmetumiem. Savlaicīga rīcība ļauj nostiprināties kā autoritātei, padarot jebkurus uzbrukumus mazāk sāpīgus un redzamus. Ja tas ir nokavēts, viss vēl nav zaudēts. Reputācijas menedžments ir iespējams vienmēr, taču jārēķinās, ka meklēšanas rezultātu uzlabošanai būs vajadzīgs ilgāks laiks.

Interneta reputācijas īpatnības

Reputāciju var mēģināt graut nelabvēļi, neapmierināti klienti, konkurenti, atlaistie darbinieki vai garlaikoti indivīdi. Viedokļu dažādība ir svarīga, taču internetā tam reizēm var būt graujošas sekas. Diemžēl Latvijā ir iespējama arī anonīma apmelošana internetā, melnais PR, neslavas celšana un goda aizskaršana. Reizēm pret to var cīnīties ar iesniegumu tiesībsargājošās iestādēs, bet ne vienmēr. Ko darīt ja reputācija tiek bojāta “caur puķēm”, sējot šaubas, izsakot pieļāvumus, minējumus, versijas ? 

Baumas un šaubas ir labākais veids kā ilgtermiņā padarīt baltu par melnu un otrādi. Pat vispozitīvākais notikums ar attiecīgiem paņēmieniem var tikt atspoguļots kā kaut  kas nevēlams, apkaunojošs un aizliedzams. Lai cīnītos ar dezinformāciju ir jādod pretspars – objektīva, precīza, uzticama un pārbaudāma informācija. Ignorēšana šādās situācijās nav risinājums, jo agri vai vēlu negatīvās publikācijas var sasniegt kritisko masu un tad zaudējumi būs daudz lielāki. Uzņēmumu reputācija šajā kontekstā ir īpaši svarīga, jo uzņēmuma darbībai ir ietekme uz daudzu cilvēku labklājību.

Pieteikums reputācijas uzlabošanai

7 + 13 =