Satura mārketings

satura mārketingsSatura mārketings var būtiski palielināt mājas lapas apmeklētāju plūsmu un veicināt lietotāju lojalitāti. Lai tas izdotos, ir regulāri jāpublicē jauna, noderīga vai izklaidējoša informācija, bet vecie raksti vajadzības gadījumā jāaktualizē. Ilgtermiņā tas ļauj pārveidot savu vietni par atsevišķu mediju kanālu, kļūt par autoritāti un ietaupīt uz reklāmu rēķina. Pastāīvigie apmeklētāji ir daudz gatavāki kļūt par klientiem un vēlāk labprāt iesaka iemīļoto zīmolu vai uzņēmumu arī citiem.

Ierobežojumi

Galvenais šķērslis satura virzīšanā ir nesistemātiska darbība un šo kļūdu pieļauj daudzi mājas lapu un blogu autori. Ja ziņu plūsma nav regulāra, pastāvīgie apmeklētāji piedzīvo vilšanos un kļūst neapmierināti. Negatīvas emocijas nepatīk nevienam un tas noved pie tā, ka apzināti vai neapzināti konkrētajai mājas lapai vēlāk tiek mests līkums. Jāņem arī vērā, ka interneta vides piesātinājums palielina konkurenci par katru apmeklētāju un šobrīd ziņu publicēšana pati par sevi vairs nevar garantēt panākumus. Lai nodrošinātu, ka Jūsu raksti internetā tiek atrasti ir vajadzīga seo optimizācija. Satura virzīšana interneta meklētājos palīdz piesaistīt jaunus apmeklētājus, kas jau paši meklē informāciju par Jūsu nozari vai produktiem. Ja Jūsu produkts nav unikāls, uzticības līmenim būs izšķiroša nozīme, izvēloties kādu no alternatīvām.

Kāds ir risinājums ?

Novirzot atbilstošus resursus, katrs uzņēmums var veidot saturu un publicēt to internetā. Jūs varat apmācīt kādu no darbiniekiem vai pieņemt darbā jaunu speciālistu. Otra iespēja ir uzticēt satura veidošanu profesionāļiem, kas darbu veic kā ārpakalpojumu un nodrošina sniegtā pakalpojuma atbilstošu kvalitāti. Bieži tieši otrā iespēja ir finansiāli izdevīgāks variants, jo ļauj ietaupīt uz nodokļu rēķina, tomēr tas nav galvenais. Svarīgākais ir padarīt sevi redzamu pēc iespējas ātrāk. Publliski pieejamā informācija atspoguļo katra uzņēmuma vai privātpersonas vērtības, uzskatus un mērķus. Laika gaitā tas palīdz veidot reputāciju internetā tieši tādu kā vēlaties.  Kļūdīties var katrs, taču ir svarīgi, lai būtu uzkrāta pietiekama autoritāte, kas vajadzības gadījumā ļautu šīs kļūdas novērst vai mazināt to ietekmi iespējami maigākā veidā.

Mūsu piedāvājums

SEO.LV piedāvā sagatavot pārliecinošu saturu atbilstoši klientu vajadzībām šādās pozīcijās:

  • preses relīzes (Piesaista masu mediju darbinieku uzmanību. Vēlāk var tikt pārpublicēta citos portālos un masu medijos. Lai preses relīze sasniegtu mērķi sniegtajai informācijai ir jābūt pietiekami interesantai un aktuālai.)
  • ziņas (Uzņēmuma jaunumi, komentārs, pozīcija vai viedoklis izvēlētā jautājumā, nozares jaunumi un ziņas publicēšanai sociālos medijos vai mājas lapā.)
  • seo teksti (Raksti sagatavoti atbilstoši seo principiem un ietver klientu izvēlētus vai mūsu atlasītus nozarei atbilstošus populārus atslēgvārdus. Radoši izvēlēts nosaukumu un apraksts palīdz informācijai labāk izcelties uz pārējo meklēšanas rezultātu fona. Seo raksti tiek sagatavoti arī citos resursos, nodrošinot apmeklētāju plūsmu uz klienta mājas lapu.)
  • mājas lapas saturs (Katrai vietnei ir vajadzīgs saturs. Informācija sagatavota vienotā stilā, nodrošinot tās viengabalainību. Precīzi atspoguļo klienta darbību, tiek veidots meklētājiem draudzīgā formā)

Publicēt saturu ir tikai puse no darba un daudz svarīgāk ir padarīt to redzamu plašākai publikai. Pozitīvākam rezultātam iesakam kombinēt satura veidošanu ar seo pakalpojumiem. Tas palielinās iespējas, ka Jūsu saturs turpinās piesaistīt jaunus apmeklētājus arī krietnu laiku pēc tā publicēšanas.

Jūs varat izvēlēties maksāt fiksētu cenu par konkrēto pakalpojumu vai abonēt satura veidošanu kā regulāru pakalpojumu. Izmaksas atkarīgas no sadarbība mēroga un regularitātes.

7 + 7 =