SEO audits

Seo audits ir viens no pirmajiem darbiem pie jebkura interneta projekta. Savā būtībā tā ir mājas lapas un to ietekmējošo faktoru analīze ar mājas lapas auditsmērķi palielināt lietotāju un/vai klientu skaitu. Ārēji viss var likties skaisti, taču seo audita ietvaros mēs vērtējam, vai mājaslapa atbilst ne tikai lietotāja, bet arī google algoritma vajadzībām. Tās ir tehniskas nianses, kas ļauj meklēšanas robotam novērtēt konkrētās vietnes kvalitāti. Optimizējot mājas lapas iekšējo struktūru un saturu, palielinās iespējas sasniegt augstas pozīcijas interneta meklētājos.

Izlaist šo posmu ir tas pats, kas sākt mājas būvniecību uz neizpētīta zemes gabala bez projekta. Izdarīt var, bet vēlāk var nākties būtiski pārmaksāt, lai novērstu kļūdas vai sasniegtu līdzvērtīgu rezultātu.

Kādus pasākumus paredz seo audits ?

Kad paveikta ievadā minētā vietnes strutūras un atbilstības google vadlīlinijām izvērtēšana, ir jāpāriet pie nākamā soļa. Ārējās vides izvērtēšana, kas ietve šādus pasākumus:  a)  nišas, b) konkurences, c) atslēgvārdu, d) ienākošo saišu un sociālo signālu analīze.

Pirmo trīs faktoru analīze ļauj novērtēt turpmāko darbu apjomu un izstrādāt seo stratēģiju. Ienākošo saišu un sociālo signālu izvērtēšana un uzlabošana palīdz sasniegt rezultātu daudz ātrāk. Sevišķi būtiska uzmanība tai jāpievērš reizēs, kad plānota vietnes rekonstrucija. Esošo seo ieguvumu saglabāšanai būtu jābūt kā pamanoteikumam, veicot jebkāda izmaiņas. Seo audita nozīme šajā procesā nav pārvērtējama.

Kā man var palīdzēt SEO.LV ?

  • kvalitatīvs audits mājas lapas stāvokļa novērtēšanai,
  • konsultācijas un rekomendācijas,
  •  pilna spektra seo pakalpojumi mājas lapas snieguma uzlabošanai.

Kādēļ man ir vajadzīgs mājas lapas audits ?

Pirms uzsākt seo stratēģijas veidošanu ir vajadzīga neliela atkāpe, lai vēlāk nerastos pārpratumi. Mājas lapas audits un no tā izrietošā seo optimizācija ļauj sasniegt augstas pozīcijas google, taču tas nav pašmērķis. Mājas lapas optimizācija ir līdzeklis, kas ļauj piesaistīt vairāk klientus un palielināt peļņu. Izvēloties atslēgvārdus ar augstu konkurenci,  būs jāiegulda vairāk līdzeķli, bet atdeve nav garantēta. Lietotāji, kas meklē vispārīgu informāciju (terminu vai frāzi), iespējams, ir tikai interesenti, nevis pircēji. Garākiem atslēgvārdiem ir mazāks meklējumu skaits un zemāka konkurence, bet to lietotājiem ir konkrēts nodoms – iegādāties preces vai pakalpojumus. Ar atbilstošiem resursiem var sasniegt visu, bet pirms izvirzīt mērķi ir svarīgi izvērtēt finanšu atdevi (ROI).

Kopumā kvalitatīvs seo audits sniedz vairākus ieguvumus vienlaicīgi:

  • parāda mājas lapas galvenos trūkumus un sniedz rekomendācijas uzlabojumiem,
  • ļauj novērtēt ārējo vidi (konkurence, niša, atslēgvārdi, ienākošās saites un sociālie signāli),
  • kalpo par pamatu darbības stratēģijas izstrādei,
  • palīdz sasniegt mērķi – vairāk vietnes apmeklētāji un klienti, lielāka peļņa.

9 + 9 =