Lokālais SEO ir daļa no mājaslapas optimizācijas stratēģijas. Par lokālo to sauc, jo šis termins ir burtiski pārņemts no angļu valodas (“local SEO”) un šādā formā arī Latvijā tiek lietots ikdienā. Kas ir lokālais SEO? Kā to izmantot savām vajadzībām Lokālais SEO...
Blogs jeb emuārs ir publiski pieejama e-dienasgrāmata, ko uzņēmums vai privātpersona publicē internetā. Atšķirībā no dienasgrāmatas bloga ieraksti parasti (bet ne vienmēr) tiek publicēti apgrieztā secībā, t.i. jaunākie ieraksti ir redzami pašā augšā un to saturam nav...
Mājaslapās redirekti jeb lapu pārvirzīšana ir jāveic gana bieži, sevišķi, ja vēlaties saglabāt vai maksimāli izmantot ārējo un arī iekšējo linku spēku. Situācijas, kad visbiežāk tiek izmantoti redirekti: mājaslapai pievieno SSL sertifikātu (https), notiek iekšējās...
Kas ir SEO stratēģija? Tas ir process, kura laikā plānojam un organizējam mājaslapas struktūru, saturu un ārējo optimizāciju. Šo pasākumu mērķis ir uzlabot pozīcijas Google meklēšanas rezultātos. SEO stratēģijas izstrāde Iekšējais SEO Iekšējais SEO jeb “on-page...
Google veidoto resursu nozīmē nav pārvērtējama neviena internetveikala, portāla vai bloga darbībā. Samērā daudzi mājaslapu īpašnieki ir pamanījušies uzstādīt sev Google Analytics servisu, kas ļauj iegūt noderīgu statistiku par apmeklētāju paradumiem tīmekļa vietnē....
Seo optimizācija ir viens no spēcīgākajiem digitālā mārketinga instrumentiem un ļauj piesaistīt jaunus apmeklētājus un jaunus klientus. Tās ietvaros mājaslapā un ārpus tās veicam dažādus pasākumus, kas palīdz uzlabot atslēgvārdu pozīcijas interneta meklētājprogrammās....