/***Google Analytics *Analytics ends here/
+371 28608612 kontakti@seo.lv

SEO optimizācija mājas lapai

seo optimizācijaPēc mājas lapas SEO optimizācijas (“search engine optimization”) ātrāk nokļūsiet Google top pozīcijās, palielināsies apmeklētāju plūsma un būs jauni klienti. 

Izklausās labi, taču tā ir patiesība. Katrs no savas pieredzes zinām – tālāk par meklēšanas rezultātu pirmo lapu skatāmies vien tad, ja meklējam kaut ko ļoti dārgu. Visos pārējos gadījumos slinkojam un tālāk par pirmo lapu neskatāmies. Krējumu nosmeļ tie, kas atrodas virsotnē.

Kādēļ citi ir pirmajā lapā, bet Jūs ne? Iemesli var būt dažādi, taču praktiski visu var labot un vērst Jums par labu. SEO.lv jau daudzus gadus ar panākumiem optimizē dažādas mājaslapas. Patiesībā, tā ir mūs galvenā specialitāte. Ja iepriekš neesat to darījuši, nokļūšana Google virsotnēs šķiet neiespējamā misija un ne bez pamata. Process ir gana sarežģīts un ir daudz jautājumu, bet nav jau viss jādara pašiem. Mēs piedāvājam pilnu mājas lapas optimizāciju. 


Pieteikties SEO pakalpojumiem:

14 + 10 =

Kas ir SEO?

SEO ir mājas lapas optimizācija interneta meklētāju vajadzībām, ar mērķi piesaistīt vairāk apmeklētājus no Google un citiem interneta meklētājiem. Optimizācijas ietvaros tiek veikta mājaslapas struktūras, satura un koda papildināšana, kā arī ārējo saišu veidošana ar mērķi uzlabot pozīcijas un piesaistīt vairāk apmeklētājus no Google.

+SEO optimizācijas plusi:

  • palielinās mājas lapas kvalitāte, atpazīstamība un uzticamība;
  • lielāka apmeklētāju plūsmu uz Jūsu mājas lapu;
  • plašāka zīmola redzamība un atpazīstamība internetā;
  • mazāki reklāmas izdevumi;
  • labākas pozīcijas Google meklēšanas rezultātos;
  • jauni klienti,
  • ilgtermiņa ieguldījums uzņēmuma attīstībā, kas dod augļus arī tad, kad netiek veiktas citas mārketinga aktivitātes.

Uzņēmumam vajadzīgs lielāks apgrozījums un peļņa? Profesionāli SEO pakalpojumi palielinās Jūsu redzamību internetā un sasniegt izvirzītos mērķus kļūs vieglāk.

Profesionāla mājas lapu optimizācija

SEO pakalpojumu ietvaros mājas lapas optimizācija sākas ar tehnisko auditu, kam seko mājaslapas tehniskā un saturiskā pilnveidošana, konkurentu analīze un ārējā SEO optimizācija. Procesa gaitā veicam rezultātu monitoringu un konkurentu novērošanu, lai vajadzības gadījumā koriģētu izvirzīto SEO stratēģiju.

Analizējam mājas lapu, pārbaudām tās tehnisko stāvokli un SEO elementu izmantošanu. SEO audits ir pirmais solis jebkuras mājas lapas optimizācijas procesā. Ja klients jau ir veicis SEO auditu un vēlas saņemt tikai konkrētus pakalpojumus, piemēram, ārējo optimizāciju, šo punktu varam izlaist. 

mājas lapas tehniskā optimizācijaPirmais solis mājas lapas optimizācijā ir nodrošināt, lai meklēšanas roboti var mājaslapu vieglāk indeksēt. Tas nozīmē likvidēt bojātās saites (linkus, kas ved uz neeksistējošām lapām), samazināt pāradresāciju (redirektu) daudzumu, padarīt mājas lapu draudzīgu dažādām ierīcēm (datori, planšetes, mobilie telefoni). Maziem projektiem tehniskā optimizācija (“technical SEO“) var būt jāveic tikai vienu reizi – pašā sākumā. Izņēmums ir situācijas, kad tehniskas problēmas apgrūtina Google iespējas analizēt un indeksēt saturu.

Katrai nozarei ir savas īpatnības, līderi, meklētākie atslēgas vārdi, labas prakses standarti un citi faktori, kas jāņem vērā, attīstot savu mājas lapu. Izpētes procesā tiek sagatavoti priekšnoteikumi SEO stratēģijas izstrādei un turpmākiem darbiem pie mājaslapas iekšējās un ārējās optimizācijas.

Atslēgvārdu izpēte ir viens no svarīgākajiem punktiem SEO darbībā. Iespējams, Jūs varat uzrakstīt vislabāko tekstu pasaulē, bet, neiekļaujot tajā konkrētus, tēmai atbilstošus atslēgas vārdus, to neviens neatradīs. Izpētes procesā mēs atrodam nozarei piederīgos atslēgvārdus, ko interneta lietotāji meklē visbiežāk, kā arī tos, kas ir visvērtīgākie un tos ar kuriem vieglāk sasniegt rezultātus.

SEO optimizācijas ietvaros papildus visam pārējam Jūs saņemsiet arī visvērtīgākos atslēgas vārdus. Tie ir kā fundaments uz kuriem balstīt tālākās darbības – SEO stratēģiju, satura izstrādi, ārējo optimizāciju.

Iekšējā optimizācija (“onsite SEO“) paredz mājas lapas satura un citu iekšējo elementu pilnveidošanu. Šajā posmā mēs nodrošinām, ka iekšējā optimizācijaGoogle pareizi atpazīst saturu un tā nozīmi.

Koncentrējamies uz mājas lapas virsrakstu, apraksta (META informācija), attēlu un iekšējo saišu (linku), kā arī struktūras un URL saišu optimizāciju. Pārbaudām, vai mājaslapai nav dublētais saturs un problēmas ar iekšējo lapu pārvirzīšanu (redirekti).

Iekšējā SEO optimizācija palīdz radīt mājaslapu, kas ir draudzīga lietotājiem un meklēšanas robotiem. 

Google apgalvo, ka saturs ir karalis un šeit ir grūti nepiekrist. Meklēšanas roboti indeksē mājas lapas saturu (teksti, video, audio, kods). Pareizi un kvalitatīvi sagatavoti SEO teksti ievērojami atvieglo augstu pozīciju sasniegšanu Google meklēšanas rezultātos. Tos veidojot ir jāpanāk, lai informācija būtu saistoša lasītājam un vienlaikus saņemtu atzinību no interneta meklētāju algoritmiem.

Preču vai pakalpojumu apraksts, tehniskā informācija vai bloga ieraksti – jebkurai no šīm sadaļām ir potenciāls piesaistīt jaunus apmeklētājus un arī jaunus klientus. Ja SEO raksts tiek sagatavots nepareizi var panākt gluži pretēju efektu. Vietnes apmeklētāji, kas ieraudzīs nekvalitatīvu informāciju, visticamāk, pametīs to praktiski uzreiz. Google to var klasificēt kā sliktu lietotāja pieredzi un palielinās iespēja, ka konkrētais raksts drīz zaudēs savas pozīcijas.

Optimizējot mājas lapu, mēs 1.) analizējam jau šobrīd sagatavoto saturu, 2.) identificējam trūkumus un 3.) izstrādājam plānu satura papildināšanai. Plāns ir daļa no kopējās SEO stratēģijas un uz to tiek balstīta turpmāka tīmekļa vietnes satura papildināšana un citas mārketinga aktivitātes.

SEO teksta izmaksas ir atkarīgas no tēmas sarežģītības, apjoma un citiem faktoriem. Piesakoties uz vietnes optimizāciju, uzņēmumiem ir iespēja izmantot mūsu pieredzi SEO rakstu veidošanā. Atkarībā no sadarbības modeļa satura izstrādi veic SEO speciālists vai varat darboties individuāli saskaņā ar mūsu rekomendācijām. Pirmais variants ir saistīts ar lielākām izmaksām, bet otrajā pastāv augstāka varbūtība kļūdīties.

seo ārējā optimizācija

  • Pēc tam, kad ir paveikti priekšdarbi savā mājas lapā, veicam ārpus lapas optimizāciju (“off-page SEO“).
  • Šajā posmā izstrādājam ārējās optimizācijas un web lapas popularizēšanas stratēģiju. Veidojam atbilstošas ārējās saites (linkus), palielinām Jūsu mājas lapas atpazīstamību un atpakaļsaišu (backlinks) daudzumu.
  • Ārējās saites ir nozīmīgs signāls un ļauj meklēšanas robotam labāk saprast tīmekļa vietnes saturu un nozīmību. Ārējās saites var salīdzināt ārējās saites ar balsīm vai atsauksmēm. Šis ir viens no svarīgākajiem soļiem, sevišķi nozarēs, kur konkurenti jau aktīvi izmanto SEO priekšrocības.

Darbs pie linku veidošanas notiek pakāpeniski. Šeit tiek ņemts vērā Jūsu vietnes līdzšinējais progress, konkurentu analīze un pieejamais budžets. Ārējo saišu daudzums un veids katram klientam tiek piemeklēts individuāli. 

Pēc darbu veikšanas klients saņem atskaiti, kurā apkopoti veiktie SEO pakalpojumi un optimizācijas darbi, rekomendācijas turpmākai darbībai un citu svarīgu informāciju (atkarībā no sadarbības formas). Pēc darbu paveikšanas varam vienoties par turpmāko sadarbību. Ilgtermiņa sadarbības gadījumā tiek nodrošināts mājas lapas un atslēgvārdu monitorings. Šāda pieeja ļauj fiksēt konkurentu darbības, izmaiņas Google pozīcijās un veikt nepieciešamos pasākumus, lai atgūtu vai uzlabotu savas pozīcijas. 

Google SEO priekšrocības

Saskaņā ar jaunākajiem petījumiem 97 no 100 iedzīvotājiem, kas izmanto interneta meklētājsistēmas, izmanto tieši Google. Šī iemeslaMājas lapas optimizācija - seo.lv palīdz sasniegt izaugsmi ātrāk. dēļ mājas lapu pielāgošana Latvijā un daudzās citās pasaules valsīts tiek saukta arī par google optimizāciju, t.i. pielāgošanos konkrētā meklēšanas dzinēja vajadzībām.

Nav noslēpums, ka, meklējot informāciju vai preces, tālāk par pirmo lapu skatās vien retais. Knkurences apstākļos tas nozīmē, ka savas mājas lapu izstrāde pati par sevi vairs nav priekšrocība.

Mājas lapas optimizācija dod priekšrocības pār konkurentiem, kuru web resursi ir sliktāk pielāgoti Google vajadzībām. Sasniedzot augstākas pozīcijas uz noteiktiem atslēgas vaŗdiem, ir iespējams nopelnīt vairāk.

Uzņēmējdarbībā robeža starp uzplaukumu, stagnāciju un bankrotu ir šaura. Katram pašam ir vērts izvērtēt, vai vajag ieguldīt līdzekļus savas atpazīstamības un pieejamības veicināšanai internetā. Aizvien vairāk uzņēmēju pasaulē atzīst, ka ieguldījumi SEO ir viena no labākajām investīcijām, jo tas ir salīdzinoši lēts veids kā popularizēt savu zīmolu, uzlabot reputāciju un piesaistīt jaunus klientus.

Ko darīt ar tiem dažiem interneta lietotājiem, kas nelieto Google, bet Bing, Yahoo, Duckduckgo, Yandex, AOL, Baidu? Nevajag darīt neko. Arī citi meklētāji darbojas pēc līdzīgiem principiem, taču lietderīgāk ir ieguldīt resursus tur, kur tam ir lielāka jēga. Tas ļauj efektīvāk koncentrēt resurus un nodrošina labāku atdevi (ROI).

Kā Google indeksē informāciju? Kā tas palīdz optimizācijā?

google indexGoogle meklēšanas roboti regulāri pārmeklē lielāko daļu internetā publiski pieejamā satura un veic tā analīzi, kā arī indeksāciju. Google pārbauda šo saturu un, balstoties uz sarežģītiem algoritmiem, nosaka tā atbilstību konkrētiem atslēgas vārdiem un tiem atbilstošām tēmām. Jāņem vērā, ka meklēšanas dzinēju roboti analizē tikai tekstuālu informāciju. Šī iemesla dēļ ir būtiski veikt arī attēlu optimizāciju, papildinot tos ar atbilstošu faila nosaukumu un attēla aprakstu.

Lai uzlabotu attēlotos rezultātus, Google savā algoritmā iekļauj arī ienākošās saites (linkus) un uztver tās kā sava veida balsis par konkrēto saturu. Optimizācijas mērķis ir panākt, lai Google Jūsu saturu uztvertu kā vienu no atbilstošākajiem un parādītu to meklēšanas rezultātu augšējās pozīcijās.

Ilgus gadus indeksācijas procesā viens no svarīgākajiem kritērijiem bija Google Page Rank (PR). Tas bija publiski zināms un plaši lietots indikators, kas ļāva noteikt katras lapas spēku. PR varēja variēt no 0 līdz 10 un lapai. Jaunai lapai vai rakstam tas bija 0. Kļūstot vecākam vai iegūstot vairāk ārējās saites (linkus), reitings pakāpeniski palielinājās, taču līdz zināmam limitam. Sasniegt katru nākamo PR līmeni bija aizvien grūtāk un tālāk par 5 vai 6 parastām mājas lapām bija praktiski neiespējami tikt. Vienlaikus ir arī zināms, ka arī vienas mājas lapas ietvaros PR var tikt nodots no vienas lapas citām. Šī iemesla dēļ ir būtiski veidot arī iekšējās saites (linkus), t.i. saites starp tīmekļa vietnē ievietotajiem rakstiem.

Patlaban PR vairs oficiāli netiek atjaunots un nav publiski pieejams, taču mēs zinām, ka tas joprojām ir daļa no Google algoritma kodola. SEO optimizācijas ietvaros šīs zināšanas tiek izmantotas, lai iegūtu labākas pozīcijas.

Ko ietver mūsu SEO pakalpojumi? Kā notiek sadarbība?

SEO aģentūra veiks visas nepieciešamā darbības, lai mājaslapas optimizācija būtu maksimāli ātra un vienkārša. Sadarbības intensitāti un formu noteiks Jūsu izvēlētie pakalpojumi (pēc konsultācijas) un mērķi. Mēs varam rīkoties pastāvīgi vai sniegt instrukcijas un pārbaudīt to īstenošanu. Piemēram, veidot un atjaunināt vietnes saturu, daudzos gadījumos var veikt klienta pārsāvji (darbinieki). Profesionāli seo pakalpojumi ir puse no panākumiem.

Sadarbojoties ar klientiem, mēs  nodrošinām individuālu pieeju, taču kopumā SEO pakalpojumi tiek sniegti pēc šādas shēmas:

  1. Izzinam vajadzības un vienojamies par veicamo darbu apjomu, izmaksām un sadarbības laika ietvaru.
  2. Veicam SEO auditu. Tā ietvaros analizējam tīmekļa vietni, nišu, atslēgvārdus, top
    konkurentus. Nosakām mājas lapas tehniskās kļūdas un veicam satura auditu.
  3. Novēršam mājas lapas tehniskās problēmas.
  4. Izstrādājam SEO stratēģiju – turpmākās rīcības plānu. Optimizējam un papildinām saturu, veicam mājaslapas iekšējo un ārējo optimizāciju.
  5. Novērojam atslēgas vārdu pozīcijas un konkurentu darbības. Vajadzības gadījumā koriģējam stratēģiju.
  6. Ziņojam par progresu.

Kādēļ censties optimizēt mājaslapu?

Jūs jau paši to zināt vai vismaz nojaušat. Galvenais iemesls censties nokļūt pirmajās pozīcijās ir nauda. Jā, atrašanās Google meklētāja pirmajās pozīcijās dod lielas priekšrocības biznesā un ir finansiāli izdevīga.

Pētījumi liecina, ka ieguldījumi SEO nodrošina visaugstāko investīciju atdevi. Šajā kontekstā tīmekļa vietnes optimizēšanu var uzskatīt nevis par izdevumiem, bet investīcijām uzņēmuma konkurētspējas veicināšanā un ilgtermiņa attīstībā.

Reklāmas kampaņu poziīvais rezultāts beidzas, tiklīdz reklāmu rādīšana tiek pārtraukta. Turpretim mājas lapas SEO optimizācija ļauj iegūt labas pozīcijas interneta meklētāju rezultātos, kas savukārt dod augļus vēl gadiem ilgi pēc optimizācijas pabeigšanas.  Lai rezultāti būtu noturīgāki, darbs pie vietnes attīstīšanas ir jāveic nepārtraukti.

Pozitīvi rezultāti, lielākoties, ir manāmi trīs līdz sešu mēnešu laikā, taču var gadīties ievērojams progress pat 1 mēneša laikā.

Interneta meklētāji neatjauno savus rezultātus vienā dienā un atslēgvārdu pozīciju uzlabošanās ātrumu ietekmē nozare, konkurence, budžets, izvēlētie atslēgas vārdi un citi mainīgie..

Nobeigumā – lai kāda arī nebūtu Jūsu situācija un mājas lapas stāvoklis, ir vērts sākt darboties ar SEO tagad. Jā, tas prasa laiku, bet laiks paiet ātri. Ja rīkosieties tagad, varēsiet baudīt augļus vēlāk. Otra iespēja – nedarīt neko un pēc pusgada vai gada atkal domāt, ka vajadzētu mājas lapai SEO optimizāciju, lai iegūtu labākas pozīcijas Google, bet negribās gaidīt. Mūsu ieteikums – sāciet rīkoties un viss nostāsies savās vietās.  


*Situācijās, kad mājas lapa vēl nav izveidota, SEO.LV var palīdzēt reģistrēt domēna vārdu. Optimāla domēna izvēles nozīme nav pārvērtējama, jo precīzs un darbības jomai atbilstošs domēna vārds kalpo kā zīmols, ir viegli atpazīstams un laika gaitā var sniegt būtiskas konkurences priekšrocības.

Noderīgas atbildes par mājas lapas optimizāciju

Kādēļ man vajadzīga SEO optimizācija?

Mājas lapas optimizēšana prasa ieguldījumus, bet ir finansiāli izdevīga. Ar tās palīdzību ir iespējams piesaistīt apmeklētājus no interneta meklētājiem, kas meklē tieši jūsu preces un pakalpojumus. Pētījumi liecina, ka ieguldījumi SEO nodrošina vislabāko ieguldītās naudas atdevi (ROI). Šādā aspektā ieguldījums vietnes optimizācijā ir ieguldījums uzņēmuma attīstībā, kas kalpos vēl ilgi pēc tam. Šī ir būtiska atšķirība no reklāmām, kas zaudē efektivitāti uzreiz pēc to pārtraukšanas.

Kāda informācija ir jānorāda pieteikumā?

Pati svarīgākā ir kontaktinformācija (e-pasta adrese vai telefona numurs). Ja nebūs kontaktinformācija, atbildi nesaņemsiet. Lai komunikācija būtu raitāka vēlams norādīt savu mājaslapu, ja tāda ir un citu informāciju, kas liekas būtiska.

Vai SEO pakalpojumu izmantošana ir vienreizējs pasākums?

Viss atkarīgs no Jūsu mērķiem un vajadzībām. Ja nepieciešami tikai atsevišķi pakalpojumi vai SEO konsultācijas, var pietikt ar īstermiņa sadarbību.

Praksē Google algoritms nemitīgi mainās un arī konkurenti strādā pie savu mājas lapu attīstības. Lai saglabātu vai uzlabotu pozīcijas Google meklētājā ir jāiegulda regulārs darbs. Ja iepriekš nekas nav darīts un darbojaties grūtā nišā, tad sākotnēji būs jāiegulda lielāks darbs, bet pūles ir tā vērtas.

Kas ir META virsraksti un apraksti?

Meta virsraksti un apraksti ir informācija, ko interneta lietotāji redz Google meklēšanas rezultātos. Pareizi sagatavoti meta virsraksti un apraksti var būtiski palīdzēt uzlabot pozīcijas. Ja tie netiek izveidoti Google tos ģenerēs pēc saviem ieskatiem un tie reti, kad ir labāki nekā pašu veidotie. 

Vai Google reklāmas uzlabo SEO pozīcijas?

Nē. Pērkot reklāmas adwords (Google ads) ir iespējams nopirkt pirmo pozīciju starp Google reklāmu devējiem, taču tas neietekmē pozīcijas dabīgajos meklēšanas rezultātos, kuriem lietotāji uzticas daudz vairāk. SEO optimizācijas process palīdz sasniegt labas pozīcijas dabīgajos meklēšanas rezultātos.

Kādi SEO pakalpojumi man ir nepieciešami?

Aizpildot pieteikumu, iezīmējiet savas vajadzības. Mēs sazināsimies un vienosimies par piemērotāko risinājumu, lai piepildītu Jūsu ambīcijas. Situācijās, kad vienīgā prasība ir palielināt apmeklētāju plūsmu no Google, ir iespējami dažādi sadarbības varianti. Ne vienmēr ir vajadzīga pilna mājas lapas optimizācija. Reizēm pietiek tikai ar SEO auditu un tehnisko problēmu novēršanu vai satura optimizāciju. Citreiz svarīgāki ir atslēgas vārdi un pārējo varat paveikt saviem spēkiem vai vienkārši nepieciešams izpētīt konkurentus.

Ņemot vērā Google algoritma sarežģītību un mainīgo raksturu, ir jāsaprot, ka neviens nevar garantēt pirmo pozīciju, taču pozitīvs efekts būs jūtams jebkurā gadījumā. SEO speciālisti palīdz uzņēmumiem iegūt vairāk mājas lapas apmeklētājus, klientus un šādā veidā veicina ātrāku uzņēmuma izaugsm.

iPārskatu par veiktajiem SEO pasākumiem un progresu saņemsiet reizi mēnesī. Izmaiņas Google pozīcijās vislabāk aplūkot Google Webmaster Tools (labāks variants), bet varam šīs ziņas iekļaut arī pārskatā.

.

Cik ātri redzēšu rezultātus?

Konkrēts laika ietvars ir atkarīgs no izvēlētiem atslēgas vārdiem, konkurences un citiem faktoriem. Pieredze liecina, ka taustāmus rezultātus vairumā gadījumu var sagaidīt pēc 3 – 6 mēnešiem. Mājaslapām, kas jau ir nostabilizējušās progress var būt ātrāks, bet jauniem projektiem var būt nepieciešams ilgāks laiks. Vienlaikus pirmie pozitīvie rezultāti var būt manāmi jau 1 mēnesi pēc mājaslapas SEO optimizācijas.

Saņemot plašāku informāciju, varēsim Jums sniegt precīzākas prognozes.

Vai visi atslēgas vārdi ir vienādi?

Katram atslēgas vārdam vai vārdu grupai ir atšķirīgs meklējumu skaits, konkurence un tiem var būt sezonāls raksturs. Dzīšanās pēc top pozīcijām konkrētam atslēgas vārdam ne vienmēr ir attaisnojama, jo labākus rezultātus var dot arī atvasinātie vārdi (“long tail keywords“). Optimizējot mājas lapu, svarīgāk ir nodrošināt pozitīvu atdevi.

Kādēļ pielāgot mājaslapu mobilajām ierīcēm ir svarīgi?

Pēdējos gados aizvien vairāk pieaug to interneta lietotāju skaits, kas internetu lieto no mobilajām ierīcēm (mobilais telefons, planšetdators) un Google to zina. Šobrīd indeksējot mājas lapas un nosakot to reitingus pēc konkrētiem atslēgas vārdiem, priekšroka tiek dota mājas lapām, kas ir mobilajām ierīcēm draudzīgas.

Cik maksā SEO optimizācija?
SEO optimizācijas cenas

Mūsu pakalpojumu, t.sk. mājas lapu optimizācijas izmaksas nosaka vairāki faktori:

  1. veicamo darbu apjoms,
  2. mājas lapas tehniskais un saturiskais stāvoklis (ietekmē darba apjomu),
  3. izvēlēto atslēgas vārdu veids un skaits,
  4. nozare, kurā darbojaties,
  5. konkurences līmenis (Ja konkurenti vēl neizmanto SEO, sasniegt pozitīvu rezultātu būs daudz vieglāk.)

Mazām un vidējam mājaslapām SEO cena ir no 150 EUR/mēnesī. Ja vēlaties ātrāku progresu, jārēķinās ar lielākām investīcijām.

Lai noskaidrotu, cik maksā SEO Jūsu projektam, atraksiet vai piezvaniet un saņemsiet piedāvājumu.

🚀 Sākumā biju skeptisks par SEO jēgu. Nolēmu pamēģināt. Šobrīd ieguldījumi ir atmaksājušies vairāk kā simtkārtīgi. Viens no labākajiem lēmumiem manā mūžā.

Toms

CEO, (pārstāv uzņēmumu SPA nišā)

Pieteikties Mājas lapas optimizācijai

Noskaidrojiet, kā mēs palīdzēsim. Atbildi saņemsiet jau tajā pašā dienā.

Lasi SEO, domā Seo.lv

Arī citiem var noderēt.