+371 28608612 kontakti@seo.lv

Mājas lapas SEO optimizācija

seo optimizācijaSEO (“Search Engine Optimization”) palīdzēs nokļūt Google top pozīcijās. Lai tas izdotos ir vajadzīga SEO optimizācija. 

Potenciālie klienti, kas meklēs Jūsu preces, pakalpojumus vai ar tiem saistīto informāciju, atradīs ātrāk tieši Jūsu piedāvājumu.

Mājas lapas optimizācijas plusi:

  • palielinās mājas lapas kvalitāte, atpazīstamība un uzticamība;
  • pieaugs apmeklētāju plūsma uz Jūsu mājas lapu;
  • plašāka zīmola redzamība un atpazīstamība internetā;
  • mazāki reklāmas izdevumi;
  • labākas pozīcijas Google meklēšanas rezultātos;
  • jauni klienti,
  • ilgtermiņa ieguldījums uzņēmuma attīstībā, kas dod augļus arī tad, kad netiek veiktas citas mārketinga aktivitātes.

Uzņēmumam vajadzīgs lielāks apgrozījums un peļņa? Varam palīdzēt. 

Pieteikties SEO pakalpojumiem:

5 + 9 =

SEO optimizācijas galvenās sastāvdaļas

Analizējam mājas lapu, pārbaudām tās tehnisko stāvokli un SEO elementu izmantošanu. SEO audits ir pirmais solis jebkuras mājas lapas optimizācijas procesā. Ja klients jau ir veicis SEO auditu un vēlas saņemt tikai konkrētus pakalpojumus, piemēram, ārējo optimizāciju, šo punktu varam izlaist. 

mājas lapas tehniskā optimizācijaPirmais solis mājas lapas optimizācijā ir nodrošināt, lai meklēšanas roboti var mājaslapu vieglāk indeksēt. Tas nozīmē likvidēt bojātās saites (linkus, kas ved uz neeksistējošām lapām), samazināt pāradresāciju (redirektu) daudzumu, padarīt mājas lapu draudzīgu dažādām ierīcēm (datori, planšetes, mobilie telefoni). Maziem projektiem tehniskā optimizācija (“technical SEO“) var būt jāveic tikai vienu reizi – pašā sākumā. Izņēmums ir situācijas, kad tehniskas problēmas apgrūtina Google iespējas analizēt un indeksēt saturu.
Katrai nozarei ir savas īpatnības, līderi, meklētākie atslēgas vārdi, labas prakses standarti un citi faktori, kas jāņem vērā, attīstot savu mājas lapu. Izpētes procesā tiek sagatavoti priekšnoteikumi SEO stratēģijas izstrādei un turpmākiem darbiem pie mājaslapas iekšējās un ārējās optimizācijas.
Iekšējā optimizācija (“onsite SEO“) paredz mājas lapas satura un citu iekšējo elementu pilnveidošanu. Šajā posmā mēs nodrošinam, ka iekšējā optimizācijaGoogle pareizi atpazīst saturu un tā nozīmi. Koncentrējamies uz mājas lapas virsrakstu, apraksta (meta informācija), attēlu un iekšējo saišu (linku), kā arī struktūras un url saišu uzlabošanu.

 

Satura papildināšana ar kvalitatīviem tekstiem un attēliem ir nākamais solis. Pareizi sagatavoti SEO teksti ļauj vēlāk ieguldīt mazāk resursus optimālu pozīciju sasniegšanai meklēšanas rezultātos.

Iekšējā SEO optimizācija arī nodrošina, ka mājas lapa kļūst lietotājiem draudzīgāka un vienlaikus arī uzticamāka.

seo ārējā optimizācijaPēc tam, kad ir paveikti priekšdarbi savā mājas lapā, ir jāveic mājas lapas ārējā optimizācija (“off-page SEO“). Šajā posmā sākas ārējās optimizācijas seo stratēģijas izstrāde un web resursa popularizēšana. Veidojot atbilstošas ārējās saites (linkus), tiek palielināta mājas lapas atpazīstamība un atpakaļsaišu (backlinks) daudzums. Šīs saites ir nozīmīgs signāls un ļauj meklēšanas robotam labāk saprast tīmekļa vietnes saturu un nozīmību. Mēs varētu salīdzināt ārējās saites ar balsīm vai ieteikumiem. Šis ir viens no svarīgākajiem soļiem. Jāņem vērā – visi linki nav vienādi un ir svarīgi tos veidot pareizi, lai nodrošinātu pozitīvus rezultātus arī ilgtermiņā.

Pēc darbu veikšanas klients saņem atskaiti, kurā apkopoti veiktie SEO pakalpojumi un optimizācijas darbi, rekomendācijas turpmākai darbībai un citu svarīgu informāciju (atkarībā no sadarbības formas). Pēc darbu paveikšanas varam vienoties par turpmāko sadarbību. Ilgtermiņa sadarbības gadījumā tiek nodrošināts mājas lapas un atslēgvārdu monitorings. Šāda pieeja ļauj fiksēt konkurentu darbības, izmaiņas Google pozīcijās un veikt nepieciešamos pasākumus, lai atgūtu vai uzlabotu savas pozīcijas. 

Google SEO priekšrocības

Saskaņā ar jaunākajiem pētījumiem 97 no 100 interneta lietotājiem, kas meklē informāciju tiešsaistē, izmanto tieši Google. Šī iemeslaMājas lapas optimizācija - seo.lv palīdz sasniegt izaugsmi ātrāk. dēļ mājas lapu pielāgošana Latvijā un daudzās citās pasaules valstīs tiek saukta arī par google optimizāciju, t.i. pielāgošanos konkrētā meklēšanas dzinēja vajadzībām.

Nav noslēpums, ka, meklējot informāciju vai preces, tālāk par pirmo lapu skatās vien retais. Konkurences apstākļos tas nozīmē, ka savas mājas lapu izstrāde pati par sevi vairs nav nekas īpašs un jebkurš interneta lietotājs to uzskata par pašsaprotamu..

Svarīgāk ir, ko jūs ar savu mājas lapu darāt tālāk. Vai tā nes peļņu vai kalpo tikai kā pastkastīte? Šobrīd mājas lapas “Google optimizācija” dod reālas un taustāmas priekšrocības. SEO optimizācija ļauj pārspēt konkurentus, kuru web resursi ir sliktāk pielāgoti Google vajadzībām. Sasniedzot augstākas pozīcijas uz noteiktiem atslēgas vārdiem, nopelnīsiet vairāk.

Uzņēmējdarbībā robeža starp uzplaukumu, stagnāciju un bankrotu ir šaura. Katram pašam ir vērts izvērtēt, vai vajag ieguldīt līdzekļus savas atpazīstamības un pieejamības veicināšanai internetā. Aizvien vairāk uzņēmēju pasaulē atzīst, ka ieguldījumi SEO ir viena no labākajām investīcijām, jo tas ir salīdzinoši lēts veids kā popularizēt savu zīmolu, uzlabot reputāciju un piesaistīt jaunus klientus.

Ko darīt ar tiem dažiem interneta lietotājiem, kas nelieto Google, bet Bing, Yahoo, Duckduckgo, Yandex, AOL, Baidu? Nevajag darīt neko. Arī citi meklētāji darbojas pēc līdzīgiem principiem, taču lietderīgāk ir ieguldīt resursus tur, kur tam ir lielāka jēga. Tas ļauj efektīvāk koncentrēt resursus un nodrošina labāku atdevi (ROI).

Kā Google indeksē informāciju? Kā tas palīdz optimizācijā?

google indexGoogle meklēšanas roboti regulāri pārmeklē lielāko daļu internetā publiski pieejamā satura un veic tā analīzi, kā arī indeksāciju. Google pārbauda šo saturu un, balstoties uz sarežģītiem algoritmiem, nosaka tā atbilstību konkrētiem atslēgas vārdiem un tiem atbilstošām tēmām. Jāņem vērā, ka meklēšanas dzinēju roboti analizē tikai tekstuālu informāciju. Šī iemesla dēļ ir būtiski veikt arī attēlu optimizāciju, papildinot tos ar atbilstošu faila nosaukumu un attēla aprakstu.

Lai uzlabotu attēlotos rezultātus, Google savā algoritmā iekļauj arī ienākošās saites (linkus) un uztver tās kā sava veida balsis par konkrēto saturu. Optimizācijas mērķis ir panākt, lai Google Jūsu saturu uztvertu kā atbilstošāko konkrētiem meklēšanas vaicājumiem un parādītu to meklēšanas rezultātu augšējās pozīcijās.

Ilgus gadus indeksācijas procesā viens no svarīgākajiem kritērijiem bija Google Page Rank (PR). Tas bija publiski zināms un plaši lietots indikators, kas ļāva noteikt katras lapas spēku. PR varēja variēt no 0 līdz 10 un lapai. Jaunai lapai vai rakstam tas bija 0. Kļūstot vecākam vai iegūstot vairāk ārējās saites (linkus), reitings pakāpeniski palielinājās, taču līdz zināmam limitam. Sasniegt katru nākamo PR līmeni bija aizvien grūtāk un tālāk par 5 vai 6 parastām mājas lapām bija praktiski neiespējami tikt. Vienlaikus ir arī zināms, ka arī vienas mājas lapas ietvaros PR var tikt nodots no vienas lapas citām. Šī iemesla dēļ ir būtiski veidot arī iekšējās saites t.i. linki starp tīmekļa vietnē ievietotajiem rakstiem.

Patlaban PR vairs oficiāli netiek atjaunots un nav publiski pieejams, taču mēs zinām, ka tas joprojām ir daļa no Google algoritma kodola. SEO optimizācijas ietvaros šīs zināšanas tiek izmantotas, lai iegūtu labākas pozīcijas.

🚀 Sākumā biju skeptisks par SEO jēgu. Nolēmu pamēģināt. Šobrīd ieguldījumi ir atmaksājušies vairāk kā simtkārtīgi. Viens no labākajiem lēmumiem manā mūžā.

Toms

CEO, (pārstāv uzņēmumu SPA nišā)

Pieteikties Mājas lapas optimizācijai

Pieteikuma aizpildīšana neuzliek saistības un atbildi saņemsiet 24 stundu laikā. 

Biežāk uzdotie jautājumi

Pirmie pozitīvie rezultāti var parādīties jau 30 dienu laikā. Īstā atdeve būs redzama 3 – 6 mēnešus pēc mājas lapas SEO optimizācijas. Konkrēts laika ietvars ir atkarīgs no izvēlētiem atslēgas vārdiem, konkurences nišā un citiem faktoriem.
Pēc pieteikuma saņemšanas, mēs varam dot sākotnējo prognozi.

Aizpildiet pieteikumu, norādot sasniedzamo rezultātu un savu budžetu. Mēs izvērtēsim Jūsu ambīcijas un vajadzības gadījumā tās koriģēsim. Pieteikties SEO optimizācijai ir iespējams jebkurā uzņēmuma attīstības fāzē, taču ir svarīgi pašiem saprast sasniedzamo rezultātu. Vai ir vajadzīgs tikai daļējs SEO pakalpojums – satura veidošana, jāanalizē konkurenti un atslēgas vārdi vai jāpalīdz ar reputācijas uzlabošanu?

Gadījumos, kad vienīgā prasība ir palielināt apmeklētāju plūsmu no Google, ir iespējami dažādi sadarbības varianti. Ne vienmēr ir vajadzīga pilna mājas lapas optimizācija, tādēļ katram klientam atrodam piemērotāko risinājumu.

Pārskatu par veiktajiem seo pasākumiem saņemsiet reizi mēnesī. Izmaiņas Google pozīcijās vislabāk aplūkot Google Webmaster Tools (labāks variants), bet varam šīs ziņas iekļaut arī pārskatā, izmantojot trešo pušu rīkus.

Ņemot vērā Google algoritma sarežģītību un mainīgo raksturu, ir jāsaprot, ka neviens nevar garantēt pirmo pozīciju, taču pozitīvs efekts būs jūtams jebkurā gadījumā. SEO speciālisti palīdz uzņēmumiem iegūt vairāk mājas lapas apmeklētājus, klientus un šādā veidā veicina ātrāku uzņēmuma izaugsmi.

Pieteikties SEO optimizācijai ir iespējams jebkurā uzņēmuma attīstības fāzē, taču ir svarīgi pašiem saprast sasniedzamo rezultātu. Vai ir vajadzīgs tikai daļējs SEO pakalpojums – satura veidošana, jāanalizē konkurenti un atslēgas vārdi vai jāpalīdz ar reputācijas uzlabošanu?

Gadījumos, kad vienīgā prasība ir palielināt apmeklētāju plūsmu no Google, ir iespējami dažādi sadarbības varianti. Ne vienmēr ir vajadzīga pilna mājas lapas optimizācija, tādēļ katram klientam atrodam piemērotāko risinājumu.

Ņemot vērā Google algoritma sarežģītību un mainīgo raksturu, ir jāsaprot, ka neviens nevar garantēt pirmo pozīciju, taču pozitīvs efekts būs jūtams jebkurā gadījumā. SEO speciālisti palīdz uzņēmumiem iegūt vairāk mājas lapas apmeklētājus, klientus un šādā veidā veicina ātrāku uzņēmuma izaugsmi.

Google algoritms nemitīgi mainās un arī konkurenti strādā pie savu mājas lapu attīstības. Rezultātā optimizācija seo ietvaros nereti ir nebeidzams process. Ja iepriekš nekas nav darīts un darbojaties grūtā nišā, tad sākotnēji būs jāiegulda lielāks darbs. Atrašanās top pozīcijās bez papildus investīcijām vēlākās fāzēs ir iespējama, ja konkurenti neveic nekādus uzlabojumus un Google neveic izmaiņas (maz ticams).
Katram atslēgas vārdam vai vārdu grupai ir atšķirīgs meklējumu skaits, konkurence un tiem var būt sezonāls raksturs. Dzīšanās pēc top pozīcijām konkrētam atslēgas vārdam ne vienmēr ir attaisnojama, jo labākus rezultātus var dot arī atvasinātie vārdi (“long tail keywords“). Optimizējot mājas lapu, svarīgāk ir nodrošināt pozitīvu atdevi.
Pēdējos gados aizvien vairāk pieaug to interneta lietotāju skaits, kas internetu lieto no mobilajām ierīcēm (mobilais telefons, planšetdators) un Google to zina. Šobrīd indeksējot mājas lapas un nosakot to reitingus pēc konkrētiem atslēgas vārdiem, priekšroka tiek dota mājas lapām, kas ir mobilajām ierīcēm draudzīgas.
Nē. Pērkot reklāmas adwords ir iespējams nopirkt pirmo pozīciju starp Google ads reklāmu devējiem, taču tas neietekmē pozīcijas dabīgajos meklēšanas rezultātos, kuriem lietotāji uzticas daudz vairāk. SEO optimizācijas process palīdz sasniegt labas pozīcijas dabīgajos meklēšanas rezultātos.

SEO pakalpojumu izmaksas katram projektam būs atšķirīgas. SEO optimizācijas cenas nosaka 1.) konkurence, 2.) Jūsu vēlmes un ambīcijas, 3.) mājas lapas tehniskais stāvoklis un saturs, kā arī tās 4.) popularitāte un citas nianses.

Mazam un vidējam projektam SEO cena ir no 150 eur/mēn līdz vairāk kā 2000 eur/mēn. Precīzāku atbildi uz šo jautājumu var gūt tikai pēc pieteikuma aizpildīšanas.