Vajadzīgs SEO speciālists?
Vēlaties palielināt mājas lapas apmeklētāju skaitu, piesaistīt jaunus apmeklētājus un palielināt peļņu? Esat īstajā vietā.
Aģentūra SEO palīdzēs!
SEO speciālisti:
- objektīvi novērtēs jūsu mājaslapu un sapratīs tās problēmas,
- izanalizēs konkurentus, nišu,
- piemeklēt atslēgas vārdus,
- izstrādāt stratēģiju,
- veiks citas nepieciešamās darbības, lai jūsu mājaslapa paceltos Google meklēšanas rezultātos.
Kas ir SEO speciālists?
Cilvēks, kas var palielināt mājaslapas apmeklētāju skaitu no Google un citiem interneta meklētājiem.
Formāli šāda profesija Latvijā nav. Tajā pašā laikā ikvienam, kam ir saskare ar digitālo mārketingu vai e-komerciju ir skaidrs, ka bez speciālista seo jautājumos būs grūti piesaistīt apmeklētājus savam projektam no Google.
SEO speciālisti var strādāt kā daļa no mārketinga komandas vai individuāli.
Viņiem ir jāspēj rakstīt kvalitatīvs saturs, t.sk. meta virsraksti un apraksti, jāseko jaunākajām tendencēm un Google algoritmu izmaiņām, jāizstrādā optimizācijas stratēģijas, jāveic ikdienas monitorings un citi jau iepriekš pieminētie darbi.
Kā atrast SEO profesionāli?
Līdzīgi kā visi nevar būt skolotāji vai ārsti, tā arī ne katrs var būt SEO speciālists. Prasmju apgūšanai ir nepieciešams laiks, pacietība un zināmā mērā arī talants. Konkurences apstākļos uzņēmumi konkurē par talantiem un tas pats par sevi rada izaicinājumus. Iespējamie risinājumi:
- pieņemt darbā SEO ekspertu (ar atbilstošu atalgojumu);
- mēģināt pašiem kļūt par SEO speciālistiem;
- pirkt SEO pakalpojumus kā ārpakalpojumu (servisu).
Pirmie divi varianti – noalgošana un apmācība ir dārgi (naudas un laika ziņā) un saistīti ar augstu risku.
- Jauna darbinieka pieņemšana vismaz uz pārbaudes laiku ( 3 mēneši) izmaksā vismaz 1000 – 4000 EUR/mēn. (algas diapazons SEO speciālistiem). Ja tiek pieņemts kļūdains lēmums, pēc atbrīvošanās no iepriekšējā darbinieka viss atkal ir jāsāk no jauna. Rezultāts – Izšķiests laiks un nauda. Pat, ja sadarbības sākums ir pozitīvs, vēlāk var rasties problēmas, bet atlaist darbinieku var nebūt nemaz tik vienkārši.
2. Eksperimentēšana savukārt ir saistīta ar daudz nopietnākiem riskiem, kas var pilnībā sagraut mājaslapas iespējas sasniegt augstākās pozīcijas Google rezultātos.
- Pozitīvais aspekts – iegūsiet vismaz kaut kādas zināšanas par mājaslapu optimizāciju.
- Negatīvais aspekts – neprasmīgi rīkojoties, atslēgvārdu pozīcijas Google nevis uzlabojas, bet pasliktinās. Vēl vairāk – sliktākajā scenārijā tiek iegūts Google sods (“penalty“) un, lai no tā atgūtos ir vajadzīgi mēneši, gadi, bet reizēm vieglāk ir sākt veidot jaunu mājaslapu nekā mēģināt tikt galā ar algoritmiskiem vai manuāliem Google sodiem.
Papildus tam, kamēr mājaslapa nepilda savu uzdevumu, tā kavē attīstību. Konkurenti, kas šajā laikā rīkojas prasmīgāk, nostiprinās un traucas uz priekšu.
3. Iepriekš minēto iemeslu dēļ vairumam Latvijas uzņēmumu optimālais risinājums mājas lapas optimizēšanā ir pirkt SEO pakalpojumus kā ārpakalpojumu.
Šajā sadarbības modelī profesionāls SEO speciālists palīdz uzņēmumam sasniegt izvirzītos mērķus un arī ietaupa līdzekļus.
Savstarpējā sadarbība noris tikai tik ilgi, cik klients to uzskata par nepieciešamu un to var pārtraukt jebkurā brīdī. Kad izvirzītie rezultāti ir sasniegti, var paņemt pauzi vai sākt eksperimentēt saviem spēkiem.
Vajadzīgs SEO speciālists? Aizpildiet pieteikumu. Mēs piedāvājam SEO ekspertu pakalpojumus uzņēmumiem Latvijā un ārzemēs.