KAS IR SEO
Mēs esam SEO.lv jeb vienkārši SEO. Digitālā mārketinga aģentūra, kas palīdz uzņēmumiem uzlabot savu redzamību Google. Palīdzam klientiem (pakalpojumu sniedzēji, internetveikali, portāli, valsts iestādes) jau daudzus gadus. Ar panākumiem.
Latvijas kontekstā varam runāt, ka SEO = Seo.lv.
Plašāks skaidrojums par to, kas ir SEO
Digitālā mārketinga plašākā kontekstā SEO ir saīsinājums no trīs vārdiem “search engine optimisation” (angliski). Wikipedia latviešu versijā kāds ir iztulkojis SEO kā meklētājoptimizācija..
Formāli tulkojums ir pareizs, taču var radīt priekšstatu, ka SEO optimizē meklēšanas programmas.
Tā tas, protams, nav.
SEO darbības fokuss ir mājaslapas optimizācija jeb pielāgošana Google u.c. interneta meklēšanas programmu algoritmiem.
Šobrīd pasaulē ir vairāki simti dažādu interneta meklēšanas programmu, taču rietumu pasaulē mūs primāri interesē Google (mazākā mērā arī Bing).
Tas nav untums. Google joprojām kontrolē vairāk kā 90% meklētājprogrammu tirgus.
Kā veidojas pozīcijas Google meklētājā?
Attēlā redzamais Googlebots ir uzposies, taču ikdienā tas veic smagu darbu. Tā uzdevums ir pārlūkot visu plašo internetu un indeksēt miljoniem mājaslapu saturu.
Google un citi boti pārvietojas tīmekļa vietnes iekšienē un starp tām pa linkiem jeb saitēm.
Pārvietojoties pa šīm saitēm boti indeksē mājaslapas saturu un noglabā to vēlākai lietošanai.
Informācijas apjoms ir milzīgs.
Brīdī, kad jūs vai cits interneta lietotājs ieraksta Google meklēšanas vaicājumu (vārds, frāze, skaitlis) noris sarežģīts, bet zibenīgs process.
Balstoties uz vēsturiski ievākto informāciju, atslēgvārda tematisko un semantisko būtību tiek sniegta atbilde.
Atbilde ir vairāki desmiti, reizēm pat simti dažādu resursu, kas Google algoritmam liekas visatbilstošākie konkrētam atslēgvārdam vai frāzei.
Iemesli, kādēļ viena lapa ir augstāk par citām ne vienmēr ir skaidri. Reizēm ir arī nejaušības momenti, taču kopumā galvenie faktori ir šādi:
- saturiskā atbilstība,
- lietotāju sūtītie signāli,
- lapas autoritāte,
- mājaslapas ielādes ātrums (ne vienmēr).
Seo.lv palīdz nokļūt pirmajās pozīcijās, padarot uzņēmuma mājaslapas meklētājprogrammām un interneta lietotājiem noderīgākas. Plašāk par to, kā tas notiek, lasiet sadaļā SEO optimizācija.
Kas ir SEO LV?
Uz jautājumu jau atbildējām pašā sākumā, bet reizēm ir vērts arī atkārtot.
SEO = Seo.lv = SEO aģentūra.
Mūsu darbības fokuss ir Latvijas uzņēmumu mājaslapu optimizācija. Palīdzam sasniegt labākas atslēgvārdu pozīcijas Google meklētājā.
Piedāvājumā ietvertie pakalpojumi ļauj padarīt mājaslapu pievilcīgāku interneta meklētājprogrammām (botiem un algoritmiem) un, protams, apmeklētājiem.
Normālos apstākļos (ja neskaita ziņu portālus) biznesam nerūp nejaušie apmeklētāji, bet tie, kurus interesē uzņēmuma piedāvātās preces, pakalpojumi vai vismaz nozare. Daļa no šiem apmeklētājiem kļūst par klientiem un palīdz uzņēmumam augt.
Gandrīz 10 darbības gadi ir ļāvuš uzkrāt pieredzi, kas sekmē pozitīvus rezultātus visdažādāko nišu projektiem Latvijā un ārzemēs (piemēri šeit). Daži no mūsu klientiem ir redzami sākumlapā un citas SEO.lv sadaļās.
Kā SEO var palīdzēt?
Sadarbības formāts ir atkarīgs no jūsu vajadzībām, budžeta, uzņēmuma personāla resursiem un izpratnes par digitālo mārketingu.
Dažiem uzņēmumiem ir vajadzīgs tikai SEO tehniskais audits, citiem konsultācija, SEO stratēģija, ārējā optimizācija (linku veidošana) vai tikai atslēgvārdi.
Ko mēs darām:
- Analizējam uzņēmumu mājaslapas.
- Atrodam tehniskās un saturiskās nepilnības (palīdzam novērst).
- Izpētām konkurentus.
- Atrodam labākos atslēgas vārdus.
- Veidojam SEO saturu.
- Ārējās saites (linki).
- SEO stratēģija.
- Rakstam SEO blogu, kur pasmelties zināšanas.
- u.c.
Pēc pilnvērtīgas mājaslapas optimizācijas iegūsiet vairāk mājaslapas apmeklētājus un klientus. Uzreiz gan jāsaprot, ka mājaslapas optimizācija nedod tūlītējus, bet ilgtermiņa panākumus.
Ja vēlaties būt Google pirmajā pozīcjā jau šodien, jums vajag Google Ads, taču tie nebūs organiskie rezultāti. Esot pirmajā vietā maksāsiet par katru klikšķi, kamēr ar SEO jaunus apmeklētājus var piesaisīt vēl ilgi pēc mūsu sadarbības beigām.
Vai Jūs vēl sapņojat par labām pozīcijām Google? Varbūt ir laiks sākt rīkoties?