Satura mārketings un izstrāde

satura mārketingsVai interneta vidē saturs tiešām ir karalis? Jā, taču tikai pie nosacījuma, ka kāds to var ieraudzīt. Saturs bez lietotājiem ir kā karalis bez kroņa, valsts un pavalstniekiem. Satura mārketings ir līdzeklis ar kura palīdzību Jūs varat virzīt savas publikācijas plašākam skatītāju lokam. SEO šajā aspektā ir viens no noteicošajiem faktoriem, jo ļauj sasniegt lietotājus, kas jau dabīgi interesējas par Jūsu nozari.

Satura mārketings piedāvā lietotājiem saturu, kas izglīto un ļauj justies labāk, izklaidē un reizē arī informē. Viens no labākajiem resursiem, lai izplatītu savas publikācijas ir pašu mājas lapa. Mūsdienās paļauties tikai uz sociālajiem tīkliem vairs nevar.

Mājas lapai ir jākļūst par uzticamu zināšanu centru, par padomdevēju attiecīgā jomā. Ilgtermiņā tas ļauj pārveidot savu tīmekļa vietni par atsevišķu mediju kanālu un palīdz samazināt reklāmas budžetu. Lietotāji, kas būs iepazinušies ar Jūsu veidotu saturu vajadzības gadījumā būs gatavāki kļūt par klientiem. Saņemot teicamu pakalpojumu, viņi nekautrēsies ieteikt savu iemīļoto zīmolu vai uzņēmumu arī citiem.

Kāds ir labs saturs mārketingā?

Labs saturs ir tāds, kas ļauj pārspēt konkurentus un palīdz sasniegt uzņēmuma izvirzītos mērķus. Satura forma un pasniegšanas veids ir atkarīgs no mērķauditorijas, līdz ar to atbilde nebūs visiem vienāda. Novirzot atbilstošus resursus, katrs uzņēmums var veidot saturu un publicēt to internetā. Jūs varat apmācīt kādu no darbiniekiem vai pieņemt darbā jaunu speciālistu. Otra iespēja ir uzticēt satura veidošanu profesionāļiem, kas darbu veic kā ārpakalpojumu un nodrošina sniegtā pakalpojuma atbilstošu kvalitāti. Bieži tieši otrā iespēja ir finansiāli izdevīgāks variants, jo ļauj ietaupīt uz nodokļu rēķina, tomēr tas nav galvenais. Svarīgākais ir padarīt sevi redzamu pēc iespējas ātrāk.

Publliski pieejamā informācija atspoguļo katra uzņēmuma vai privātpersonas vērtības, uzskatus un mērķus. Laika gaitā tas palīdz veidot reputāciju internetā tieši tādu kā vēlaties.  Kļūdīties var katrs, taču ir svarīgi, lai būtu uzkrāta pietiekama autoritāte, kas dod laiku, lai kļūdas novērstu, samazinot potenciālo zaudējumu apmēru.

Mūsu piedāvājumā ir satura izstrāde – seo teksti – publikācijas, kas spēj uzrunāt visdažādāko auditoriju. Raksti tiek veidoti pēc nozares izpētes, iekļaujot būtiskākos atslēgas vārdus un ir optimizēti meklēšanas dzinēju (Google) prasībām. Šāda tipa publikācijas labi der publicēšanai uzņēmuma mājas lapā, FB vai citos sociālajos tīklos.

  • mājas lapas saturs. (Katrai tīmekļa vietnei ir vajadzīgs saturs. Informācija sagatavota vienotā stilā, nodrošinot tās viengabalainību. Precīzi atspoguļo klienta darbību, tiek veidots meklētājiem draudzīgā formā.)
  • preses relīzes (Piesaista masu mediju darbinieku uzmanību. Vēlāk var tikt pārpublicēta citos portālos un masu medijos. Lai preses relīze sasniegtu mērķi sniegtajai informācijai ir jābūt pietiekami interesantai un aktuālai.)
  • ziņas (Uzņēmuma jaunumi, komentārs, pozīcija vai viedoklis izvēlētā jautājumā, nozares jaunumi un ziņas publicēšanai sociālos medijos vai mājas lapā.)

Jau secinājām, ka satura mārketings paredz ne tikai publikāciju sagatavošanu, bet arī padarīt tās redzamas. Labākam rezultātam iesakam kombinēt satura veidošanu ar seo pakalpojumiem. SEO optimizēts saturs būtiski palielina iespējas piesaistīt jaunus apmeklētājus un klientus vēl ilgi pēc publicēšanas brīža.

Satura mārketinga galvenie šķēršļi

Satura virzīšana interneta meklētājos palīdz piesaistīt jaunus apmeklētājus, kas jau paši meklē informāciju par Jūsu nozari vai produktiem. Ja Jūsu produkts nav unikāls, uzticības līmenim būs izšķiroša nozīme, izvēloties kādu no alternatīvām.

Viens no galvenajiem šķēršļiem satura virzīšanā ir neregulāra un nesistemātiska darbība. Šādu kļūdu pieļauj daudzi mājas lapu un blogu veidotāji. Pastāvīgie apmeklētāji mēdz laiku pa laikam atgriezties Jūsu vietnē, lai izlasītu jaunumus. Ieraugot tikai vecās publikācijas, tiek piedzīvota vilšanās. Nepiepildītas gaidas var novest pie tā, ka nākotnē konkrētā mājas lapa vairs netiek apmeklēta. Otrs izaicinājums ir informācijas vides piesātinātība. Pieugot informācijas apjomam, būtiski palielinās konkurence par lietotāju uzmanību. Rezultātā informācijas publicēšana pati par sevi var vairs nedod nekādas priekšrocības. Jūsu saturs var tikt aprakts n-tajā Google lapā un tur to neviens neierauga. Situācija mainās, ja saturs tiek optimizēts interneta meklētāju vajadzībām un iegūst bezmaksas apmeklētājus.

Trešais šķērslis ir nekvalitatīvs saturs. Nekvalitatīvas publikācijas mazina uzticēšanos un līdzīgi kā pirmajā gadījumā rada lietotājiem vilšanos. Nevienam nepatīk atvērt rakstu, sākt lasīt un saprast, ka tika pieļauta kļūda. Scenārijam atkārtojoties vairākas reizes, ir skaidrs, ka konkrētā mājas lapa tiek iekļauta mentālajā melnajā sarakstā un vairāk netiek izmantota. Šādā veidā tiek zaudētas iespējas, zaudēti apmeklētāji un potenciālie klienti.

 

5 + 2 =