Reputācija – uzlabo savu publisko tēlu internetā
Reputācija mūsdienās ir kļuvusi par biznesa instrumentu. Tās izveidošanai var būt vajadzīgi daudzi gadi, bet sabojāšanai pietiek ar mirkli. Kritiski raksti, maldinošie blogi, kompromitējoši video, negatīvas atsauksmes vai sūdzības – piliens pa pilienam un galarezultātā reputācija tiks iedragāta. Situācijas, kad publiskais tēls ir iedragāts mazinās uzticēšanās un visi Jūsu labie nodomi var sabrukt kā kāršu namiņš.
SEO.LV nodrošina uzņēmumu, zīmolu un privātpersonu reputācijas uzraudzību un vadību internetā.
Google izlemj, ko par Jums uzzina citi
Mēs varam palīdzēt Jums kontrolēt un uzlabot publiskā tēla atspoguļojumu meklēšanas rezultātos.
Vai man ir vajadzīga reputācijas vadība
Laba reputācija turpretim vienmēr sniedz konkurences priekšrocības. Jūsu produktam vai sniegtajiem pakalpojumiem ir jābūt kvalitatīviemm, taču labākais ne vienmēr ir pirktākais vai dārgākais. Izvēli bieži nosaka klienta emocionālā attieksme pret produktu, kur publiskajam tēlam ir ļoti liela nozīme. Arī profesionālā un privātā dzīvē priekšroku dodam cilvēkiem, kas spējuši radīt labāku publisko tēlu, taču paši to nereti neapzinamies.
Prevencija un riska vadība. Ideālā gadījumā interneta reputācijas veidošanai būtu jāpievēršas vēl krietni pirms rodas vajadzība atbildēt uz kritiku un pārmetumiem. Savlaicīga rīcība ļauj nostiprināties kā autoritātei, padarot jebkurus uzbrukumus mazāk sāpīgus un redzamus. Ja tas ir nokavēts, viss vēl nav zaudēts. Reputācijas menedžments ir iespējams vienmēr, taču jārēķinās, ka meklēšanas rezultātu uzlabošanai būs vajadzīgs ilgāks laiks.
Interneta reputācijas īpatnības
Baumas un šaubas ir labākais veids kā ilgtermiņā padarīt baltu par melnu un otrādi. Pat vispozitīvākais notikums ar attiecīgiem paņēmieniem var tikt atspoguļots kā kaut kas nevēlams, apkaunojošs un aizliedzams. Lai cīnītos ar dezinformāciju ir jādod pretspars – objektīva, precīza, uzticama un pārbaudāma informācija. Ignorēšana šādās situācijās nav risinājums, jo agri vai vēlu negatīvās publikācijas var sasniegt kritisko masu un tad zaudējumi būs daudz lielāki. Uzņēmumu reputācija šajā kontekstā ir īpaši svarīga, jo uzņēmuma darbībai ir ietekme uz daudzu cilvēku labklājību.